#30: Gehaald!

Yesssss! Dat was training numéro 30! Ik heb deze challenge afgesloten door een training grondvechten (voornamelijk verwurgingen) met de stoerste vrouwen van Nederland ;-).

dag30_zelf

Samen met onze trainster (rechts).
De lekker rode koppies zijn weer ’t bewijs van hard werken!

Dat was het dan! Het voelde gek om net mijn sporttas op te ruimen, in plaats van bij de deur te leggen voor morgen. Bijzonder hoe snel je aan iets went. Het was geweldig, en het was zwaar. Er zijn echt momenten geweest dat ik ontzettend moe was en dat mijn lijf protesteerde. Ook begaf ik me regelmatig uit mijn comfort-zone door aan te kloppen bij clubs waar ik niemand kende en geen idee had van wat me te wachten stond. Ik heb in sparringspartijen gezeten die ik eng en vervelend vond. Maar echt, wat was het ook gaaf. Zo heb ik ook in sparringspartijen gezeten dat ik mezelf positief verraste. Ik kreeg vaak te horen: dit heb jij zeker eerder gedaan (uhm nee?), en dat heb ik o.a. te danken aan mijn goede basis-skills die ik geleerd heb bij Karate030. EN, de: ‘ik weet niet wat ik doe maar ik geef gewoon alles!’-spirit, die ik aan jullie, volgers en sponsors, te danken heb. Door jullie bijdrages heb ik écht het gevoel gehad dat ik vocht voor stichting Roparun. Ik stond niet voor mezelf in een training, maar ik stond daar om het bedrag te verdienen. En dat gaf zo’n goed gevoel!

Wat een ervaring was dit. En wat ben ik blij met het huidige bedrag!!! En dit is het nog niet eens helemaal, want sommigen wilden mij sponsoren als ik het helemaal zou hebben gehaald, als een lekkere extra motivatie! Ik wacht dus ook nog heel even met de laatste ‘dit is de grote eindstand en een big thanks to…’-blogpost. Houd mijn blog dus nog even in de gaten!

Voor nu wil ik wel alle clubs waar ik hartelijk ben ontvangen ontzettend bedanken!

 

Een gedachte over “#30: Gehaald!

Geef een reactie

