#28: Rumble

Ik. ben. kapoooeeetttt!

Echt een heftige bokszaktraining. In een snel tempo harde stoten maken. Combinaties van stoten, ontwijken, hoeken, opstoten, etc. Gaan, gaan, gaan!

Nog de lekkere buikspier-oefeningen en squats erbij en afsluiten met helemaal losgaan op het kussen. Ik ben op.

dag28_rumble

Sponsoren kan nog steeds hè, lieve volgers! Denk je nu: “Goh wat goed dat ze dit doet”, vecht dan met me mee! Sponsor mij, al is het maar een paar euro. Ik doe dit niet voor de lol, ik doe dit met een doel: geld ophalen voor mensen die elke dag moeten vechten in een veel zwaardere battle. Ik ben nog niet bij de €1000, en het liefst ga ik daar nog even lekker over heen! dag28_rumble2

Vul je naam in zodat ik je persoonlijk kan bedanken. Ook in mijn laatste blogpost ontvang je credits! Thank you!!!!!!!!!!!! ❤ 😀

Geef een reactie

