#26: Knife Fighting / Eskrima

Ik kon nog een keer terugkomen bij Frans Stroeven! Om nogmaals met een mes en stok aan de gang te gaan. Vooral met een mes vechten vind ik echt indrukwekkend! Super gaaf, en ook een beetje eng / luguber. Vandaag weer een mooie groepsfoto, met wapens (cool he… I know!)

dag26_eskrima

Ik heb nog 4 dagen om met mijn laatste beetje energie te knallen! 4 dagen klinkt nu als appeltje eitje. Terwijl ik ‘normaal’ gesproken al zeer tevreden ben als ik 3 keer sport in een hele week, haha!

Goed.. iets met laatste loodjes enzo. Ze zijn zwaar, maar ik ga er voor!!! Keep me motivated, stay tuned, en als je dat nog niet gedaan hebt: sponsor mee! Vul je naam in zodat ik je persoonlijk kan bedanken. Mijn dank is groot!!!

Geef een reactie

