#23: Zelfverd.. euh kickboksen

Ok… you’re never gonna believe this…

Mijn trouwe volger weet dat vanavond zelfverdediging op de planning stond, want woensdag is m’n enige vaste dag deze challenge. Onze trainster zat vast op werk dus haalde de training niet. Shit happens, kan gebeuren. Thank god was er een backup-plan! Anders had ik echt niets gehad. Ze appte: jullie mogen instromen bij de kickboks les vlakbij. De training van…

Jaike.
crap

Jaike keek me aan toen ik de zaal binnenkwam: really?? You again?

anigif_optimized-8651-1427207993-1

Haha! Maar no worries, geen dubbele training/ breekpunt verhaal. Het was een heerlijke training, en gelukkig minder heftig als maandag. Voetenwerk, complexe combinaties oefenen om die kortsluiting-gevoelige hersenpan te trainen en ten slotte even losgaan met 1 minuut voluit trappen. Like this:

Echt lekker, een training op hoog niveau, veel geleerd, lekker kunnen zweten en tussendoor tijd voor lachen. ❤

Inmiddels staat de teller op €826,-!!! Yeah baby! Dank jullie wel! Ook de anonieme sponsoren die ik niet persoonlijk kan bedanken: many, many thanks! Dit is echt geweldig.

Ennnnn de laatste week gaat in. Gaan we naar de €1000,-? Sponsor mee! 😀

 

 

Geef een reactie

