#20: Wedstrijdselectie karate, doe maar een dubbele

De wekker ging vroeg vandaag. Vanuit een diepe slaap deed ik 1 oog open…

Huh moet ik werken?
Onee. het is zondag.
Oja. Ik ga zo trainen.

Faaackkk het is vroeg. Ik sla de deken van me af en..
Faaackkk, spierpijn in m’n armen!

Waarom doe ik dit ook al weer?….

Om zo’n 685 redenen! Hell yeah! De stand was vanmorgen namelijk €685 euro voor stichting Roparun, yesss! Dit maakt me ZO blij! Doei brakke zondags-kop, hallo motivatie!

Ik verlaat sluipend m’n huis met nog 3 jaloers-makende uitslapers (we hadden logees) en spring op de fiets naar Karate030. Had ik al gezegd hoe tof Karate030 is? Bij deze nogmaals; wat een top club! Ik kreeg van de week een Facebook bericht: “Zin om met de karate wedstrijdselectie mee te trainen?” Euh.. Ik?! Maar hee, super leuk!

Toen ik vanmorgen aankwam zei sensai Jaike (karateka en mma-beest, die ontzettend aardig en grappig is, maar in een gevecht angstaanjagend): “Oh.. je bent er al.” Bleek dat ik een uur te vroeg was. “Dit is selectie B en eigenlijk moet je meetrainen met selectie A, die is hierna. Woon je vlakbij?”
“Hmm nou niet echt ver maar ook niet echt dichtbij…” Mijn spierpijn-benen protesteerde meteen tegen ’t idee van een fietstochtje extra. “Kan ik niet meedoen met selectie B?” Ik vond dat stiekem eigenlijk al spannend genoeg. “Weetje wat, zei Jaike, ik sponsor je nóg een keer met €50,- als je beide doet.”

Whuuuuttt? How can I say no, right? Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb er weer een training op zitten van 2,5 uur en de teller staat nu op €735!!!

dag20_wedstrijdselectie

Jaike is mijn heldin van de dag. EN ze heeft ook een talent voor seflies. Dus vandaag krijgen jullie er 3!

Links: selectie B. Lieve kids right? Nou… they kicked my ass.
Rechts: selectie A. Ze leerden me beter counteren en deelden één van hun (ga-ik-lekker-nie-zeggen-nie) wedstrijd tactieken.

Met deze dubbele portie sluit ik 2/3e af! De laatste 10 dagen gaan in! Sponsor jij me ook?

Voor verwenweekenden voor mensen met kanker. Voor gasthuizen voor kinderen die daar kunnen bijkomen tussen behandelingen door. Voor praatgroepen voor terminale patiënten. Voor hoofdhuidkoelsystemen waardoor haar-uitval minder wordt. Bekijk de doelen, volg mijn gevecht en sponsor mee! 😀

Geef een reactie

