#18 part 1 – Deze is voor jou

Vandaag is het een half jaar geleden dat lieve Charlotte overleed aan Leukemie. Ik ga hier geen zware blogpost over schrijven. 1. Omdat ik toch de juiste woorden niet kan vinden en 2. Omdat ik Charlotte in m’n achterhoofd: “atje emo!” hoor roepen…

Ik wil wel benadrukken hoe belangrijk de opbrengst van deze actie is. Charlotte heeft geknokt, en heeft het zeker niet makkelijk gehad. Stichting Roparun steunt mensen met kanker door hun leven, voor zover mogelijk, te veraangenamen. In deze post doe ik wederom een oproep op mij te sponsoren. Dit keer vraag ik het niet voor mijn blauwe plekken of voor extra motivatie, maar simpelweg omdat – zoals Charlotte het op haar heerlijk nuchtere manier zei – “kanker gewoon kankerkut is.”

dag18_char

Geef een reactie

