#16: Zelfverdediging

Ja, probeer deze foto is uit te leggen… Dit zijn dus een paar power-vrouwen van mijn vaste club  (zelfverdediging doe ik nu zo’n 1,5 jaar, zie blog dag #2 ).

Deze challenge heeft ook een mini-challenge: elke dag weer een leuke foto. Er is meestal tijdens de training geen tijd om foto’s te maken en achteraf voel ik me soms toch ook wel bezwaard om het te vragen. Maar met elke dag een kleedkamer-selfie houd ik jullie ook niet geboeid!

Toen we al bezig waren met het opruimen van de matten en de groep na ons al begon met opwarmen schoot het me te binnen: oja, een foto. Nou, even een snelle groepsfoto in de kleedkamer dan. Maar één van de meiden riep enthousiast, “laten we een foto maken van het laatste wat we oefende! Dat ene met guard!”
“Of nee, iedereen een andere grond-positie!” riep iemand anders.
“Of, de headlock!”
“Jajaja, als jij nou even Mirre optilt, dan doe ik … ”

Zoveel enthousiasme! Binnen no-time had Meryem m’n telefoon al in d’r handen en positioneerde Fatma ons wel even.

Meiden… jullie. zijn. awesome.

dag16_zelfverdediging

Dit is dus het resultaat als je in guard gehouden wordt op de grond en jezelf eruit weet te krijgen door op te staan. Tadaaa!

Hoeveel levert dit mooie plaatje op? Sponsor mij!

Geef een reactie

