#11: Wado Karate

Mooie sporten, mooie mensen!

dag11_karate

Het is zo leuk om bij Karate030 te trainen! Ik heb daar nu kickboksen, karate en zelfverdediging gedaan. Elke training weer is er zo’n goede sfeer en wordt er op hoog niveau les gegeven.

Ik sta op de foto met Delenn, een stoere jonge meid die ook nog in de selectie traint.

Yesyesyes, het sponsor bedrag is weer opgelopen. Ik wil vast Evelien, Jaike, Glenn, Marcel, Mirre, Mitchel, Nick, Richard, Robin en Tamara ontzettend bedanken!

Maar ik ben er nog lang niet! Ik wil over 19 dagen een veel hoger bedrag hebben opgehaald voor mensen met kanker. Vind je deze actie nou ook top? Vind je de doelen ook zo waardevol? Doe dan mee door mij te sponsoren, elke euro telt! 🙂

Geef een reactie

