#9: Zelfverdediging – grondvechten

Gisteren een lang verhaal, vandaag lekker kort. Vandaag heb ik een klein filmpje voor jullie: het einde van een sparringspartij tussen mij en Laura. Ik was de aanvaller en begon staand, Laura lag op haar rug. Mijn doel was om ‘mount ‘ te pakken, oftewel; bovenop haar te gaan zitten.

Zie hoe ze mijn schouder richting de grond werkt, haar knie tussen mijn benen krijgt en me om-sweept. Ik doe nog een poging om terug te rollen, maar dit heeft geen enkele zin. Laura wins! Nice, right? 😀

De teller staat inmiddels op €235,-!!! Help jij me om de €500 te halen? Voor:

  • de huur van locaties voor de theater workshops voor (ex)kankerpatiënten,
  • een verwendag voor mensen met kanker,
  • een winterkamp voor terminale kankerpatiënten,
  • een lotgenoten bijeenkomst voor kinderen met een hersentumor

En meer van dit soort geweldige doelen! Klik hier voor de hele lijst. Hier wil je toch aan bijdragen? Sponsor mij!

Geef een reactie

