#5: Rumble

Ready… to… rumble! Een kneiterharde work-out was dit. Rumble is een bokzaktraining op kracht en conditie. Je maakt gebruik van springtouwen, bokszakken, bosuballen, kettlebells, etc. Resultaat na dit uur: m’n hoofd in dezelfde kleur als m’n shirt…

dag5_rumble1

Halverwege de training: tijd voor een circuitje. Lastig om de ‘vibe’ over te brengen via een foto, maar op dit moment stond er knallende muziek aan, hoorde je klappen van stootkussens en tussen al het gehijg door het geroep om elkaar aan te moedigen. Een groep vol toppers!

dag5_rumble2

Mooi roze (hoofd) is niet lelijk!

dag5_rumble3

En… ik kan nog steeds lachen! Ik word blij van alle leuke berichten die ik ontvang. Alle aanmoedigingen en de donaties die binnenkomen zorgen ervoor dat ik dit ga volhouden! Many thanks!

Sponsor jij me ook?

 

 

Geef een reactie

