#4: Wado Karate

dag4_karate

Sensei Ni Rei, osu! Otagai Ni Rei, osu!

Het is ongeveer zo’n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst karate heb gedaan. Gelukkig was mijn lichaam het niet zo erg vergeten als mijn hoofd dacht!

Heerlijk om weer karate te doen. Ik heb de 2e kyu, bruine band, in Shotokan Karate. Vanavond heb ik Wado Karate gedaan, wat op veel punten toch anders is. De sensei kon uitleggen waar de verschillen liggen in de kata’s, standen en technieken van deze twee stijlen, super tof.

Ondanks dat het friday night is, ga ik straks op tijd naar bed. Morgen weer vroeg klaar staan: ready to rumble!

Ps. Mijn moeder kwam aanzetten met een leuke foto uit de oude doos:

dag4_karate_vroeger

Geef een reactie

